"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЦЕЛИНОГРАД АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ МӘНШҮК АУЫЛЫНЫҢ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
 КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ  ШКОЛА СЕЛА МАНШУК ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЦЕЛИНОГРАДСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Әлеуметтік педагогтың 2018 - 2019 жылға жұмыс жоспары

11.04.2019

 

                                          

         «Бекітемін»:

                        № 26 ОМ директоры

 ____________ Хасенова Т.Е

-----    ---------------  2018ж

 

 

Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары

«№26 Орта мектебі»

 2018-2019 оқу жылы

 

 

 

Сармулдиева Бибинур Аманжоловна

 

 

 

 

Әлеуметтік педагогтың мақсаты:

Әр балаға қолайлы жағдай тудыру, әр түрлі әлеуметтік категориядағы отбасы балаларымен жұмыс жасау, әлеуметтік көмекті ұйымдастыру, рухани жан дүниесін танып білу, қатарға қосу жұмыстарын ұйымдастыру.

Әлеуметтік педагогтың негізгі міндеттері мен бағыттары:

  • Аз қамтылған, жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларының тізімін жасау;
  • Аз қамтылған, жағдайы төмен, жетім, жартылай жетім және көп балалы отбасы балаларын тегін ыстық тамақпен қамтамасыз ету мақсатында оқушылардың құжаттарын рәсімдеу;
  • Жалпыға бірдей міндетті білім беру қорынан материалдық көмек берілетін оқушылардың тізімін талдау және бекіту;
  • Балалардың мектепалды даярлығын қамтамасыз ету;
  • Денсаулығы бойынша тіркеуде тұратын оқушылармен жұмыс жүргізу. Үйден оқытуды қажет ететін оқушылардың тізімін анықтау және үйде оқыту жұмыс жоспарының орындалуын қадағалау;
  • Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі және облыстық білім басқармасымен «Мектепке жол» aкциясын басшылыққа ала отырып, мекеме басшыларымен, кәсіпкерлермен бірігіп қамқорлық акциясын ұйымдастыру;
  • 9-11 сыныптардың оқушыларының мамандыққа баулу бойынша жұмыс.
  • Мектеп жанындағы жазғы демалыс орталықтарына, жағдайы төмен отбасы балаларының тартылуын қадағалау.

Әлеуметтік - педагог жұмысының негізгі бағыттары

1.Диагностикалық қызметі

2.Өз қызметі шеңберінде көмекті қажет ететін балаларды әлеуметтік қорғау.

3.Кәмелетке толмағандардың, ата-аналардың құқықтық тәрбиесін ұйымдастыру.

4.Ерекше назардағы оқушылармен жұмыс.

5.Сынып жетекшілер, медициналық қызметкерлер, ата-аналар комитетімен т.б. өзара қарым-қатынасты үйлестіру.   

   

Өз қызметінде әлеуметтік педагог ҚР Конституциясын, бала құқығы туралы Конвенцияны,ҚР 2002 ж 8 тамыздағы «Бала құқығын қорғау туралы» Заңын, ҚР Ү 2011 ж 26 желтоқсандағы «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» Кодексін және ҚР басқа да нормативтік актілерін басшылыққа алуы қажет. 

 

 

 

Жылдық жұмыс жоспары

 

Іс-шара атаулары

Мерзімі

Жауаптылар

1

«Мектепке жол» акциясы бойынша жұмыс

Тамыз- қыркүйек

Тәрбие ісінің меңгерушісі

Әлеуметтік педагог

Сынып жетекшілер

2

Мектептің әлеуметтік паспортын құру

Қыркүйек

Әлеуметтік педагог

3

Әр түрлі әлеуметтік статустағы оқушылардың тізімін жаңарту.

Қыркүйек

Әлеуметтік педагог

4

Өмірдің қиын жағдайына душар болған балалар әлеуметтік санатын анықтау

Қыркүйек

Әлеуметтік педагог

5

Өмірдің қиын жағдайына душар болған балалармен ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 12 наурыздағы Әлеуметтік көмек көрсетілетін азаматтарға әлеуметтік көмектің мөлшерін, көздерін, түрлерін және оны беру қағидаларын бекіту туралы №320 Қаулысына сәйкес жұмыстану.

Жыл бойы

Әлеуметтік педагог

6

Мектеп бойынша барлық тегін ыстық тамақпен қамтылатын оқушылар тізімін анықтау, тамақтану кестесін бекіту.

 

Тәрбие ісінің меңгерушісі

Әлеуметтік педагог

7

Аз қамтылған отбасының оқушыларына тегін тамақты ұйымдастыру, жалпы мектеп оқушыларының дұрыс тамақтануы мақсатында тамақ құрамын тексеру жұмыстары мен тізімін бекіту.

Қыркүйек

Тәрбие ісінің меңгерушісі

Әлеуметтік педагог

8

Асхана құжаттарының жаңа оқу жылына сәйкес толықтығын жинақтау.

Қыркүйек

Тәрбие ісінің меңгерушісі

Әлеуметтік педагог

Шаруашылық меңгерушісі

10

Территория бойынша барлық даму мүмкіндігі шектеулі балалар тізімін жасау, санаттарға бөлу, жұмыстану.

 

 

Тиісті уақытта

Әлеуметтік педагог

11

Әр түрлі әлеуметтік санаттағы балалардың мектепішілік, аудандық байқаулар мен сайыстарға тарту

Жыл бойы

Тәрбие ісінің меңгерушісі

Әлеуметтік педагог

12

«Қамқорлық акциясын» жүргізу.

Қаңтар

Тәрбие ісінің меңгерушісі

Әлеуметтік педагог

13

«Өз құқығыңды білесің бе?» құқықтық бұрыш ұйымдастыру

Қыркүйек

Тәрбие ісінің меңгерушісі

Әлеуметтік педагог

14

Кәмелетке толмағандар арасында суицид фактілерінің алдын алу жөніндегі іс-шаралар

Жыл бойы

Тәрбие ісінің меңгерушісі

Әлеуметтік педагог

Мектеп психологы

15

Ай сайынғы есептерді керек уақытында тиісті жерге тапсыру.

Жыл бойы

Әлеуметтік педагог

16

Қиын балалармен жұмыс папкасын жинақтау, жұмыс жүргізу.

Жыл бойы

Әлеуметтік педагог

17

Оқушының әлеуметтік жағдайын  анықтау, үйлерді аралау.

Керек уақытында

Әлеуметтік педагог

Мектеп инспекторы

Сынып жетекшілер

18

Толық емес отбасылармен жұмыс.

Қыркүйек

Әлеуметтік педагог

29

Жеке әңгімелер жүргізу

Керек уақытында

Әлеуметтік педагог

210

Сынып сағаттар мен сабақтарға қатысу. «Біз өмірді сүйеміз»

Жыл бойы

Әлеуметтік педагог

Сынып жетекшілер

211

Ата-аналар жиналысына қатысу,жеке әңгіме өткізу.

Жыл бойы

Әлеуметтік педагог

12

Мектепке себепсіз 2-3 күннен артық келмей жүрген оқушыларды анықтау,акт жасау.

Жыл бойы

Әлеуметтік педагог

213

Түзету сыныптарында оқитын балалармен жұмыс жүргізу, қадағалау.

Үнемі

Әлеуметтік педагог.

214

Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 30 наурыздағы №380, 381, 382, 383, 384, 385, 386, 387, 388 Қаулыларындағы талаптарға сәйкес қадағалау

Үнемі

Әлеуметтік педагог

215

ҰБТ, ОЖСБ сынақтарына қатынасатын балалармен жұмыс.

Үнемі

Мектеп директоры, ОІМ; ТІМ; әлемттік педагог; психолог; сынып жетекшісі

216

Аралық сынып оқушыларының бейімделу қабілеттеріне бақылау жасау. Педконсилиумда карау.

Қыркүйек - Қаңтар

Мектеп директоры, ОІМ; ТІМ; әлеуметтік педагог; психолог; сынып жетекшісі

217

Мектеп оқушылардың түнгі көшеде жүруі мен құқықбұзушылықтың алдын алу.

Үнемі

ТІМ; әлеуметтік педагог; психолог; сынып жетекшісі

218

Қабылдауға келуші ауыл тұрғындарына әлеуметтік, құқықтық кеңес беру

Үнемі

Әлеуметтік педагог

319

Мектеп оқушыларының әлеуметтенуі, құқық санаға бейімделуне бағытталған жұмыстар жүргізу

Тиісті уақытта

ТІМ; Әлеуметтік педагог; сынып жетекшісі


Ұйымдастыру кезеңі

Р

Жұмыстың мазмұны

Жүргізілетін мерзім

11

Сынып оқушыларының әлеуметтік-педагогикалық картасын жасау мен толықтыру.

Қыркүйек

22

Әлеуметтік жағдайы төмен оқушылардың мінез- құлқын,мектеп психологтарымен, тәрбие ісі жөніндегі орынбасарлармен, сынып жетекшілермен бірлесе отырып талқылау

Қазан- Қараша

33

Оқушылар арасында әңгіме жүргізу, баяндама оқу.

Тақырыбы: «Баланың жан дүниесі»

Желтоқсан- Қаңтар

44

Ата-аналарға арналған анкеталар ұйымдастыру.

Ақпан

55

Мектеп психологтарымен әдістемелік білім алмасу және тығыз байланыста болу.

Наурыз

66

Оқушылар контингентіне талдау жасау, әлеуметтік құрамын анықтау, әлеуметтік көмек берілетін балалардың тізімін жасау..

Қыркүйек

Сәуір

77

Әлеуметтік жағдайы төмен оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру

Мамыр

88

Ата-анасының қамқорлығынсыз қалқан оқушылармен жұмыс жүргізу және 18-23 жас аралығындағы балалардың құқығын қорғау

Жыл бойы

Әлеуметтік алдын алу қызметі

Р№

Жұмыстың мазмұны

Жүргізілетін мерзім

11

2.Жанұя түрлерінің картатекасын жасау

(Көп балалы, толық емес отбасы,жетім және жартылай жетім, т.б )

Қыркүйек

22

Жанұяның әлеуметтік педагогикалық жағдайымен танысу.

Қазан

33

Көп балалы ата-аналарға отбасындағы жас ерекшелігі әр түрлі балалардыңата-анамен баланың арасында адамгершілік қарым-қатынас орнатуға педагогикалық көмек беру.

Қараша

44

Әлеуметтік қорғалмаған білім алушылармен күнкөрісі төмен отбасы балаларының буфет тағамдарымен, киіммен, оқу құралдарымен қамтамасыз етілуін ұйымдастыру.

Қыркүйек, Қаңтар

55

Толық емес отбасындағы оқушыларға әлеуметтік көмек беру

Қаңтар

66

Өзге жерден келіп оқитын оқушылар тізімін алу әлеуметтік жағдайымен танысу.

Үнемі

77

Әлеуметтік жағдайы төмен отбасындағы оқушылардың ата-аналарымен жұмыс жасау.

Үнемі

88

Даму мүмкіндігі шектеулі балалармен сынып жетекшілерінің жұмыстарына бақылау жасау

Үнемі

99

Үйден оқытылатын оқушылармен байланыста болу

Үнемі

Баланың құқығы мен мүддесін қорғау

Жұмыстың мазмұны

Жүргізілетін мерзім

11

Баланың құжаттарын (СТН,СИК,Куәлік) дайындауға көмектесу

Жыл бойы

32

Баланың құқығы мен мүддесін қорғау.

Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың жәрдемақы және қосымша көмек алуына көмек беру

Жыл бойы

33

ЖӨИ (Жасөспірімдер инспекциясы) есебінде тұратын оқушылармен жұмыс

Жыл бойы

44

Қиын оқушылармен диагностикалық жұмыстар жүргізу

Жыл бойы

55

Мектеп оқушыларымен құқықтық тәрбиеге байланысты іс-шаралар жүргізу

Үнемі

 

Кеңес беру қызметі

р/с

Жұмыстың мазмұны

Жүргізілетін мерзім

11

Ата-аналарға өздерінің сұранымы бойынша кеңес беру

Қыркүйек

22

Баланың құқығы мен жанұясына

әлеуметтік –педагогикалық диагностика жасау

Қазан

33

1.Педагогикалық консилиум диагностикасы қорытындысы бойынша сынып жетекшілерге кеңес.

2. Педагогикалық консилиум диагностикасы қорытындысы бойынша мұғалімдерге кеңес.

Қараша

44

Жасөспірімдерге кәсіптік диагностика жасау және кәсіптік бағдар беру

Желтоқсан

55

Бітіруші түлектерге ҰБТ-ке көзқарасын зерттеу қорытындысы бойынша кеңестер беру

Ақпан

67

Ата-аналармен жүргізілген зерттеу қорытындысы бойынша ұжым мүшелерімен басшыларға жекелеген кеңес

Наурыз-Сәуір

78

Үйден оқытылатын оқушылардың ата-аналарына пән мұғалімдеріне зерттеу бойынша кеңес

Мамыр

 

 

Әлеуметтік педагог: Сармулдиева Б.А

 

Просмотров: 535


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст