"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЦЕЛИНОГРАД АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ МӘНШҮК АУЫЛЫНЫҢ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
 КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ  ШКОЛА СЕЛА МАНШУК ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЦЕЛИНОГРАДСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

19.01.2018

 

Сабақтың тақырыбы:

Ең көп қолданыстағы желілер

Мұғалімнің аты-жөні: Апаханов Б.Ж.

Күні: 17.01.18  

СЫНЫП:  7

  Қатысқан оқушылар  саны: 

 

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

7.1.1.1 – мәтін үзінділерін тыңдай отырып, негізгі ақпараттарды анықтау

7.4.4.3 –келер шақ  түрлерінажырата білу, орынды қолдану

Сабақтың

мақсаттар

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Мәтінді тыңдайды, әрі оқиды. Мәтіннен негізгі ақпараттарды анықтайды.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Мәтінді тыңдайды, әрі оқиды. Мәтіннен негізгі ақпараттарды анықтайды. Келер шақ  түрлерін ажыратады, орынды қолданады.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Мәтінді тыңдайды, әрі оқиды. Мәтіннен негізгі ақпараттарды анықтайды. Келер шақ  түрлерін ажыратады, орынды қолданады. Өмірмен байланыстырады.

Бағалау  критерийі

Мәтінді тыңдайды, әрі оқиды.

Мәтіннен негізгі ақпараттарды анықтай алады.

Келер шақ  түрлерін ажырата  алады және  орынды қолдана біледі. Өмірмен байланыстыра алады.

Тілдік мақсаттар

Әдеби тілдің нормалары

Келер шақтың түрлері

Құндылық тарды

дарыту

Бесіншіден, бұл – Жалпыға Ортақ Еңбек Қоғамы

Пәнаралық

байланыс

Информатика

Алдыңғы оқу

Әлеуметтік желілер тарихы

Сабақтың

жоспары

Жоспарлан

ған уақыт

Сабақ барысы :

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5  минут

Ұйымдастыру кезеңі  2 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 

«Ыстық алақан»

Мақсаты: Оқушылар бір – біріне тілек білдіре отырып, өз ойын айта алады.

Тиімділігі: Оқушылардың  бір – біріне деген сенімділігі артып, ынтымақтастық қалыптасады.

Үй жұмысына шолу:

«Төрт сөйлем»   тәсілі.

1-    сөйлем: пікір;

2-    сөйлем: дәлел;

3-    сөйлем: мысал;

4-    қорытынды;       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Төрт сөйлем»   тәсілі.

 

 

Сабақтың ортасы 

23 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тілдік бағдар

 (ӘТН)

 

 

Сабақтың  соңы

5 минут

Оқылым (Ж.ж., Ж.Ж.) 1- тапсырам.

Мәтінді оқып, негізгі ақпараттарды анықтаңдар. Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зиянын табыңдар.

Критерий:

1.Мәтінді оқып, негізгі ақпараттарды анықтайды.

2.Әлеуметтік желілердің пайдасы мен зиянын табады.

Жеке жұмыс: Әрбір оқушы мәтінді жеке дара оқып шығады.

Жұптық жұмыс: Мәтіннен түсінгенін жұбына баяндайды.

Көрсетілім: Бейнетаспа. «Әлеуметтік желілер туралы»

Топтық жұмыс: «Жоба қорғау»

Топқа  бөлу: стикерлер арқылы бөлу.

«Жоба қорғау»

Критерий:

1.Аудиторияда өзін –өзі ұстай білуі.

2.Жұмыстың көркемдігі, тазалығы.

3.Сөз саптау шеберлігі. (қорғауы)

Топқа бөлу.

Айтылым

Әрбір топқа жеке тапсырмалар беріледі.

1-топ:

Болжалды келер шақ

2-топ:

Мақсатты келер шақ

3- топ:Ауыспалы келер шақ

Жазылым «ПОПС» формуласы. (Ж.ж.) 5- тапсырма.

«Әлеуметтік желілер уақыт ұрлаушылар ма?» деген сұраққа  «ПОПС» формуласы бойынша дәлелдер жазыңдар.

Критерий:

1.«Әлеуметтік желілер уақыт ұрлаушылар ма?»  деген

сұраққа  «ПОПС» формуласы бойынша дәлелдер жазады.

1-сөйлем: «Менің ойымша, ... »

2-сөйлем: «Мен оны былай түсінемін ... »

3-сөйлем: «Оны мына деректермен, мысалдармен дәлелдей аламын ... »

4-сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ... »

 

Оқулық

 

 

 

 

 

Ватман,

стикер, маркерлер

 

 

 

 

 

 

Бейнетаспа

 

 

 

 

 

 

«ПОПС»

формуласы.

Рефлексия

4 минут

Айтылым

«Сұхбат» әдісі.

-        Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?

-        Несімен ұнады?

-         Кім сабақты жақсы айтты деп ойлайсың?

-         Барлық тапсырмаларды толық орындадық деп ойлайсыңдар ма?

 

 

Бағалау

2 минут

 

 

 

 

Үйге тапсырма

1 минут

Суретте көрсетілген белгілермен танысып, бір әлеуметтік желі туралы келер шақта мәтін жазыңдар.

 

Қосымша ақпарат

 

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

Байланыс

·       

 

·       

 

·       

 

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

 

 

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 6906


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст