Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі 7.3В бөлім: Қысқаша көбейту формулалары |
Мектеп: № 26 ОМ | |
Күні: 5.02.18 ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Балтабаева Б.К. | |
|
| |
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
| |
Сабақ тақырыбы |
Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру | |
Сабақтың түрі |
| |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану; | |
Сабақтың мақсаты |
қысқаша көбейту формулаларын қолданып, өрнектерді түрлендіреді | |
Бағалау критерийлері |
Оқушылар мақсатқа жетті, егер: - қысқаша көбейту формулаларын рационал есептеуде қолдана алады; - алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады; -өрнекті талдап, тиімді шешу жолын таңдай алады: | |
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: - қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі; - ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі; Пәнге тән лексика мен терминология: - қысқаша көбейту формулары; - екі өрнектің квадраттарының айырмасы; - екі өрнектің қосындысының квадраты; - екі өрнектің айырмасының квадраты; - екі еселенген көбейтінді; - үш еселенген көбейтінді; - екі өрнектің қосындысының кубы; - екі өрнектің айырмасының кубы; - екі өрнектің кубтарының қосындысы; - екі өрнектің кубтарының айырмасы; Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: - екі өрнектің квадраттарының айырмасы .... тең; - екі өрнектің қосындысының (айырмасының) квадраты .... тең; - екі өрнектің қосындысының (айырмасының) кубы ... тең; - екі өрнектің кубтарының қосындысы ( айырмасы) ...... ; - берілген өрнекті .... түрінде жазуға болады; | |
|
| |
Құндылықтарды дарыту
|
Құрмет, ынтымақтастық, оймен ашық бөлісу. Құндылықтарды дарыту жұптық, топтық жұмыс арқылы жұзеге асады | |
Пәнаралық байланыстар |
| |
АКТ қолдану дағдылары |
Калькулятормен және интерактивті тақтамен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру | |
Бастапқы білім
|
Қысқаша көбейту формулаларын біледі және есеп шығаруда қолданады | |
|
|
Сабақ
барысы
|
|
| ||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар | ||||||||||||||
Сабақтың басы 2 мин
5 мин |
Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Қоңырау соғылды, Сабақ басталды. Тік тұрамыз, иықты түзейміз, Ашуланамыз, таңғаламыз,күлімдейміз Және тып-тыңыш орнымызға отырамыз Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен танысу Домино стратегиясы:
|
7 қиылған қағаз жолдар
слайд | ||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10 мин |
«Семантикалық карта» Оқушылар дұрыс жауап арқылы жасырын сөз табады Жасырын сөз «Евклид»
|
|
|
А) |
В) |
С) |
D) |
Көбейткіштерге жікте: а2-4у2 |
(а-4у)(а+4у), Б
|
(а-4у)2, С |
(а-2у)(а+2у), Е |
(а+4у)2, Р |
Көбейткіштерге жікте: 27а3+в3 |
(3а+в)(9а2- 3ав+в2), В
|
(3а-в)2, И |
(3а-в)(9а2-3а+в2), Т
|
(3а- в)(9а+3а2+в), Я |
Бөлшекті қысқарт: 72 __________ 132-112 |
2 A |
1,5 К |
1 М |
3 О |
Көпмүше түрінде жаз: (2-х)2 |
4-4х+х2, Л |
4х2, Х
|
4-х2, Ф
|
4-2х+х2, Г |
Көбейткіштерге жікте: 8-12а+6а2-а3 |
(4-а)3, Д
|
(4+а)3, Ж
|
(2-а)3, И
|
(2+а)3, Н |
Көпмүше түріне келтір (5+х)2 |
25+10х+х2 Д |
25+5х+х2 Ж |
5+10х+х2 К |
25+2х+х2 П |
Физминутка 3 мин |
«Қандай керемет!» |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
«Сәйкестендіру алаңы» стратегиясы Топтық жұмыс 7 мин |
|
Карточкалар слайд | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Деңгейлік тапсырма Жеке жұмыс 10 мин |
«Деңгейлік тапсырма» І-деңгей: 1) Көбейткіштерге жікте: а) 49n2-25; ә) 8-m3; 2) Көпмүше түрінде жаз: а) (5х-2у)2; ә) (3+в)3; І-деңгей: 1) Өрнекті ықшамда: (m+2n)3-m3+4n3; 2) Есепте: 762 -242 ІІІ-деңгей: Теңдеу шешу: (x+2)(x2-2x+4)-x(x-3)(x+3)=26
|
Карточкалар слайд | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй жұмысы 1 мин |
Диофант және Евклид туралы мәлімет іздеп реферат жазу |
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия 2 мин
|
- мен барлығын білдім, үйрендім (Жасыл тусті) - маған жұмысты жалғастыру қажет (Сары түсті) - мен тақырыпты толық түсінбедім (Қызыл түсті)
|
Бағдаршам суреті |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Бөлінгіштікті дәлеледуде қысқаша көбейту формулалардың қолданысын қарастыру |
Тапсырманы марк-схема және бағалау критерийдері арқылы бағалау |
Сыныпта жағымды ахуал туғыздыру. Тапсырмаларды оқушылардың жас ерешеліктеріна сай таңдау. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
| ||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|