Пән: Әдебиеттік оқу Ұзақ марзімді жоспар бөлімі: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті Күні: 14.02 Сынып: 2 «А» |
Мектеп: №26 Мұғалім:Мандибекова К.А
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | ||||
Сабақтың тақырыбы |
Ерте, ерте, ертеде. Ұр тоқпақ | ||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу 2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау 2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет арқылы ұсыну | ||||
Сабақтың мақсаты |
Оқушылардың бәрі: ертегінің қалай басталып, қалай аяқталатынын біледі. Оқушылардың көпшілігі: ертегілердің түрлерін біледі, оқылған ертегінің қай топқа жататынын анықтайды. Кейбір оқушылар: жоспар бойынша ертегіні әңгімелей алады және кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді. | ||||
Бағалау критерийлері |
Ертегінің қалай басталып, қалай аяқталатынын айта алады. Ертегілердің түрлерін біледі, оқылған ертегінің қай топқа жататынын анықтай алады. Жоспар бойынша ертегіні әңгімелей алады және кейіпкердің іс-әрекетіне баға бере біледі. | ||||
Тілдік мақсат |
Пән лексикасы және терминология Ертегілер Қиял-ғажайып ертегілер Жан-жануарлар туралы ертегілер Тұрмыс-салт ертегілер | ||||
Құндылықты дарыту |
Қазақсан мәдениетінің озық дәстүріндегі тәрбие. Жеке және топта жұмыс жасай білу. | ||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі | ||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта | ||||
Алдыңғы білімдер |
Аңқау арыстан | ||||
Сабақ барысы | |||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар | |||
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 2 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпты қалыпқа келтіру. Психологиялық ахуал. «Мен қандаймын?» -Мен Таусоғар сияқты батылмын. -Мен Желаяқ сияқты шапшаңмын. -Мен жолбарыс сияқты қайраттымын. -Мен ханшайым сияқты сұлумын. -Мен аң патшасы арыстан сияқты айбаттымын. Үй тапсырмасын сұрау. «Ақ сүйек ойыны» Жуан және жіңішке сұрақтар. Сұрақтар. -Ауырып жатқан арыстанның жағдайын білуге не келді? -Түлкі арыстанға қандай ем айтты? - Ертегі неліктен «Аңқау арыстан» деп аталған? -Өмірде түлкі сияқты адамдар бар ма? -Қазіргі кезде арыстан сияқты аңқау адамдар кездесе ме? -Түлкі есекті қалай алдады? -Түлкі есекті қайда алып келді? -Түлкі арыстанды алдау үшін қандай қулық жасады? -Арыстан көлге шомылуға кеткендегі түлкінің іс-әрекеті қандай болды? -Ертегіден өзіңе қандай ой түйдің? Сабақ мақсатымен таныстыру. |
Шаттық шебері | |||
Сабақтың ортасы 20 минут
Сабақтың соңы |
Жаңа тақырыпты болжау. «Болжау стратегиясы» Ой қозғау: Сызбамен жұмыс. Жан-жануарлар туралы Ертегілер Тұрмыс-салт туралы ертегілер Қиял-ғажайып ертегілері Бейнежазба Ертегілерден үзінді көрсету. Оқушылар қай топқа жатаныны анықтау. 1. «Жеті лақ» ертегісі - жан-жануарлар туралы ертегі. 2. «Алдар көсе» - тұрмыс-салт ертегі түріне жатады 3. «Ұр тоқпақ»- қиял –ғажайып ертегі. «Ұр, тоқпақ» ертегісі көрсетіледі. Қай топқа жататынын анықтау. -«Ұр тоқпақ » ертегісі қиял–ғажайып ертегі. -Бүгін қандай тақырыбымыз өтеміз деп ойлайсыңдар? -Бүгінгі тақырыбымыз «Ұр тоқпақ» ертегсі. Оқылым Жеке жұмыс: Ертегіні тізбектей оқыту. -Осы ертегі кейіпкерлері кімдер? -Ертегі аяқталған ба? Тыңдалым Оқушыларға ертегінің толық нұсқасын тыңдату. Жұптық жұмыс. Оқушылар мәтіннен түсінгендерін жұпта талқылау. Топтық жұмыс: «Жоба қорғау» Дескриптор: - Суретті тақырыпқа сәйкес салады. - Салған суретін сөйлете алады. 1-топ: «Қаздың тұзаққа түсуі. Шалдың қазды іздеп шығуы» 2-топ: «Ертегідегі сиқырлы заттарды суретте» Дескриптор: - Ертегі кейіпкерлері кемпірдің, шалдың, қаздың суретін салады. - Сурет бойынша өз ойын толық жеткізе алады Кері байланыс: (Ауызша).
Ұжымдық жұмыс. Ертегіні сахналап көрсету. |
Сөздер | |||
Сергіту сәті 2 минут |
Ұжыммен аң қимылдарын жасау. |
| |||
5 минут
|
Үйге: Ертегі кітаптардан қиял-ғажайып ертегі оқып келу. Кері байланыс. «Еркін микрафон» - Бүгінгі сабақтан алған әсерің қандай? - Ертегі кейіпкерлерінің ішінен қай кейіпкер ұнады? - Сонымен сабақ сендерге ұнады ма? - Несімен ұнады? |
| |||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) | |||
|
Жетістік критерийлері арқылы
|
Құндылықтарды дарыт: ынтымақтас- тық, құрмет. Қазақ тілі, сурет Еңбекқорлыққа, төзімділікке тәрбиелеу. | |||
Бақылау Сабақтың мақсатына жеттім бе? Оқушылар не үйренді? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан қандай шегіністер жасадым? |
|
| |||
Қорытынды бағалау Сабақтың ең ұтымды кезеңдері. 1. 2. Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт. 1. 2. Келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім? |
| ||||